Informace: +420 608 467 141
 Informace: +420 608 467 141
Zboží je odesíláno během 1 až 3 pracovních dnů, v případě nečekaných komplikací Vás budeme kontaktovat.
(Průměrně je zásilka zákazníkovi doručena třetí den po objednání - zdroj dotazník Ověřeno zákazníky Heureka.cz)

Způsob dopravy a ceny platné od 17.3.2024

  • DPD doručení na adresu: 125,- Kč
  • DPD Pickup - výdejní místa do 15 kg: 100,- Kč
  • Balíkovna - výdejní místa do 30 kg: 77,- Kč
  • Osobní odběr ve skladu v Liberci: zdarma
  • Platba převodem/online platba kartou: zdarma
  • Dobírka (hotově nebo kartou) - pouze u doručení na adresu: +60,- Kč

Doručení na adresu

  • DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne od odeslání. Když vás kurýr nezastihne na adrese, pokusí se o to znovu následující pracovní den.
  • O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.
  • Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo platební kartou.
  • Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz.

Doručení na výdejní místo

  • Rozsáhlá síť poboček Balíkovna a DPD Pickup
  • O balíčku dostanete informace SMSkou nebo e-mailem: při odeslání, jakmile pro vás bude připravený ve výdejním místě, pokud si ho nevyzvednete do 4. kalendářního dne od doručení.
  • Vybraná výdejní místa jsou otevřena o víkendu a balíček tam na vás počká 7 kalendářních dní. V Alzaboxu, Z-Boxu a dalších úložných boxech pouze 48 hodin!

Osobní odběr - LIBEREC

Zdarma

  • Zboží si můžete vyzvednout osobně na adrese Táborská 91/14, 46008 Liberec - Dolní Hanychov, vždy po telefonické dohodě (mobil: 608 467 141) ideálně den předem
  • cca 17 - 22 hod každý den (9-17 a víkendy po telefonické dohodě)

Cena se připočte k objednávce při výběru dopravy.

Balení zboží

Zboží je baleno do pevných kartonů a řádně probaleno skartovaným papírem, polystyrenem nebo dalšími typy materiálů vhodnými pro balení takovýchto zásilek.

Záruka kompletní dodávky - Reklamace poškozených dílů

Pokud máte obavy si objednat zboží z důvodu, aby se cestou nerozbilo, nemusíte mít vůbec žádný strach!
Po přijetí zásilky řádně zkontrolujte obsah balení a veškeré poškozené kusy nám ohlaste do druhého dne od doručení na tel: 608 467 141 nebo e-mail obchod@sklo-nadobi.cz. Náhradní díly Vám budou v nejbližších dnech zdarma zaslány tak, abyste objednávku měli kompletní. E-mail by měl obsahovat číslo objednávky, počet a druh poškozených kusů a foto těchto poškozených dílů. Poškozené díly nám zpět zasílat nemusíte. Na pozdější reklamace nemusí být brán zřetel.
V případě viditelného poškození balíku nechte dopravcem sepsat reklamační protokol.