Zboží je odesíláno během 1 až 3 pracovních dnů, v případě nečekaných komplikací Vás budeme kontaktovat.
(Průměrně je zásilka zákazníkovi doručena třetí den po objednání - zdroj dotazník Ověřeno zákazníky Heureka.cz)
Způsob dopravy a ceny platné od 17.3.2024
- DPD doručení na adresu: 125,- Kč
- DPD Pickup - výdejní místa do 15 kg: 100,- Kč
- Balíkovna - výdejní místa do 30 kg: 77,- Kč
- Osobní odběr ve skladu v Liberci: zdarma
- Platba převodem/online platba kartou: zdarma
- Dobírka (hotově nebo kartou) - pouze u doručení na adresu: +60,- Kč
Doručení na adresu
- DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne od odeslání. Když vás kurýr nezastihne na adrese, pokusí se o to znovu následující pracovní den.
- O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.
- Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo platební kartou.
- Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz.
Doručení na výdejní místo
- Rozsáhlá síť poboček Balíkovna a DPD Pickup
- O balíčku dostanete informace SMSkou nebo e-mailem: při odeslání, jakmile pro vás bude připravený ve výdejním místě, pokud si ho nevyzvednete do 4. kalendářního dne
od doručení.
- Vybraná výdejní místa jsou otevřena o víkendu a balíček tam na vás počká 7 kalendářních dní. V Alzaboxu, Z-Boxu a dalších úložných boxech pouze 48 hodin!
Osobní odběr - LIBEREC
Zdarma
- Zboží si můžete vyzvednout osobně na adrese Táborská 91/14, 46008 Liberec - Dolní Hanychov, vždy po telefonické dohodě (mobil: 608 467 141) ideálně den předem
- cca 17 - 22 hod každý den (9-17 a víkendy po telefonické dohodě)
Cena se připočte k objednávce při výběru dopravy.
Balení zboží
Zboží je baleno do pevných kartonů a řádně probaleno skartovaným papírem, polystyrenem nebo dalšími typy materiálů vhodnými pro balení
takovýchto zásilek.
Záruka kompletní dodávky - Reklamace poškozených dílů
Pokud máte obavy si objednat zboží z důvodu, aby se cestou nerozbilo, nemusíte mít vůbec žádný strach!
Po přijetí zásilky řádně zkontrolujte obsah balení a veškeré poškozené kusy nám ohlaste do druhého dne od doručení na tel: 608 467 141 nebo e-mail obchod@sklo-nadobi.cz.
Náhradní díly Vám budou v nejbližších dnech zdarma zaslány tak, abyste objednávku měli kompletní. E-mail by měl obsahovat číslo objednávky, počet a druh poškozených kusů a foto těchto poškozených dílů.
Poškozené díly nám zpět zasílat nemusíte. Na pozdější reklamace nemusí být brán zřetel.
V případě viditelného poškození balíku nechte dopravcem sepsat reklamační protokol.